Kontakt 

Telefon  00420 228 885 555

  info@wayfarer.cz

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno  do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Při výměně objednáváme sami dopravu přímo k zákazníkovi a navíc ji hradíme. 

 

Jak postupovat, když chci zboží vyměnit?

Stala se někde chybička a vy nejste se zbožím spokojení? Pokud se vám produkt z jakéhokoliv důvodu nezdá nebo vám nesedí, je možné jej bezplatně vyměnit do 14 dnů po obdržení. 

JAK VYMĚNIT ZBOŽÍ ZDARMA:

  1. Objednejte bezplatnou výměnu na vymena.wayfarer.cz
  2. Zboží znovu zabalte tak, aby se k nám dostalo nepoškozené a přidejte do balíčku tento reklamační formulář
  3. Jakmile vám potvrdíme termín odeslání nového zboží, kurýr vám jej přiveze a balíčky si pouze vyměníte

Zpětné zaslání zboží je možné pouze v původním stavu bez známek užívání. Výměnná zásilka musí obsahovat vyplněný reklamační formulář.
Při výměně využíváme služby kurýrní společnosti GLS. Až od vás dostaneme požadavek na výměnu zásilky, odešleme ji následující pracovní den. Na vás už bude jen to, abyste si s kurýrem balíčky vyměnili. Vy předáte kurýrovi původní zásilku a on vám předá nový balíček.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle 00420 228 885 555 a rádi poradíme.

 

Podmínky výměny zdarma

Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní.  Služba je výhradně určena pro výměnu velikosti a pro zákazníky, jimž dorazilo zboží poškozené nebo jakkoli se odlišující od zboží objednaného. 

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

 

Jak postupovat, když chci zboží pouze vrátit?

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? V takovém případě nám jej můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí, když jej v nepoškozeném stavu zašlete zpět spolu s tímto vyplněným formulářem a budou Vám vráceny peníze. Přepravu nevyhovujícího zboží platíme my.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ ZDARMA:

  1. Objednejte kurýra společnosti GLS zde. Ten si pro zásilku přijede na Vámi zvolenou adresu.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze zpět na Váš účet.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace. Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle 00420 228 885 555 a rádi poradíme.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.