Co když mi oblečení nebude sedět?

Kontaktujte nás na e-mailové adrese reklamační formulář. Na obálku nebo krabici dopište text "Výměnná zásilka". Služba výměnné zásilky je zdarma. Více informací zde.

Co když se mi zboží nebude líbit?

Kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů od obdržení zboží bez udání důvodu. V takovém případě odešlete nepoškozené zboží společně s vyplněným formulářem pro vrácení zboží. Zboží NEzasílejte na dobírku, nebylo by přijato.

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Při objednávce na dobírku standardně dodržujeme dobu dodání 24 - 48 hodin od přijetí objednávky (vyjma nepracovních dní). Pokud zvolíte platbu převodem, bude zboží odesláno do 24 hodin od přijetí Vaší platby na náš bankovní účet.

Kde najdu fakturu k dodanému zboží?

Faktura za objednané zboží Vám bude doručena v elektronické podobě na Váš e-mail  v den doručení zásilky. V případě, že se tak nestane, popřípadě požadujete doručení faktury v papírové podobě, zažádejte si o fakturu neprodleně na e-mailu info@wayfarer.cz.

Je zboží možno vyzvednout osobně?

Ano, zboží je možno vyzvednout na jedné z našich výdejen. Seznam výdejen najdete zde.

Prodáváte i jiné zboží než to, které je vystaveno v e-shopu?

Ne, všechno zboží, které máme skladem, je vystaveno v e-shopu.

Co když mi brýle nebudou sedět?

V případě, že by Vám brýle nesedly, tak je neprodleně po obdržení zašlete společně s vyplněným formulářem pro vrácení zboží zpět na adresu naší firmy uvedenou ve formuláři. Budou Vám vráceny peníze za zboží.

Co když mi zboží přijde poškozené?

Kontaktujte nás na e-mailové adrese reklamace@wayfarer.cz nebo na telefoním čísle  00420 597 317 617 a my nové zboží odešleme nejpozději druhý pracovní den. Při doručení nového zboží předáte kurýrovi zboží nevyhovující (řádně zabalené a uzavřené v obálce nebo krabici). Výměnná zásilka musí obsahovat vyplněný reklamační formulář. Na obálku nebo krabici dopište  text "Výměnná zásilka". Služba výměnné zásilky je zdarma.​ Více informací zde.